چلیپا

چلیپا
این وبلاگ ترکیبی از دلنوشته های خودم و مطالبی در رابطه با موضوعات مورد علاقه و جذاب برای خودم می باشد.
نويسندگان

اوست خدایی که در میان مردم درس نخوانده پیامبری از خودشان مبعوث کرد تا آیاتش را بر آنها بخواند وآنها را تزکیه کند وکتاب وحکمت بیاموزد . (سوره مبارکه جمعه ، آیه 2 ) 

معلمي شغل نيست؛ معلمي عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده اي، رهايش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.  

 (شهید رجایی )  

تعليم و تعلم از شئون الهي است و خداوند، اين موهبت را به پيامبران و اولياي پاک خويش ارزاني کرده است تا مسير هدايت را به بشر بياموزند و چنين شد که تعليم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرينش  درآمد. معلم، ايمان را بر لوح جان و ضميرهاي پاک حک مي کند و نداي فطرت را به گوش همه مي رساند. همچنين سياهي جهل را از دل ها مي زدايد و زلال دانايي را در روان بشر جاري مي سازد.در اين مسير مقدس، بزرگاني همچون علامه شهيد استاد مرتضي مطهري گام نهاده اند که نامشان بر تارک زمان مي درخشد. شهيد مرتضي مطهري  يكي از آن معلمان راستين است كه با نگاه  تركيبي  به همه معارف  بشري نظر مي كند  و تمامی تلاشهاي علمي و عملي را  مقدمه اي براي عبادت مي داند و با شهادت،  عبادت عملي و علمي خود را كامل مي سازد. به همين مناسبت روز شهادت اين بزرگ مرد فرزانه را روز معلم ناميدند . 

خرده نگیریم از تعلیم دهندگان علم  اگر  اشکالی در آموش هست متاسفانه  نقص ازسیستم آموزشی ماست

منبع

http://www.tbzmed. ac.ir/monasebat moalem1.htm   

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت16:42---12 ارديبهشت 1391
وقتي بهار از راه مي‌رسد و سردي زمستان را از يادها مي‌برد، دوستي‌ها دوباره جان مي‌گيرند و جانداران زندگي را از سر مي‌گيرند. انسانها مي‌توانند با خاطري آسوده يكديگر را دوست داشته باشند. شقايق سرخ، زيبا و كوچك، هر چند عمر كوتاهي دارد اما با ايمان كامل مي‌گويد كه آن چه مي‌ماند، دوستي است. او مي‌داند كه بسياري هستند كه براي ماندن و گذراندن پوسته‌اي ضخيم بر تن مي‌كنند و زمستان را در خوابي عميق به سر مي‌برند اما هرگز به زندگي آنها حسرت نمي‌برد. او تنها در انديشه بهار و زيستني زيبا است. تو آموزگار «خوبي»، پاسبان «دوستي» و هم‌نفس باد بهاري هستي. شقايق‌ها بر تو درود مي‌فرستند.


الناز
ساعت1:27---12 ارديبهشت 1391
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش . . .

سلام آپم و منتظر حضورت .....


نرگس حیدری
ساعت23:57---11 ارديبهشت 1391
از معلم کلاس اول ابتدایی ام سرکار خانم "قبادی" خیلی ممنونم که به به من خواندن و نوشتن آموخت. امیدوارم در هر جایی که هستند سالامت و پاینده باشند.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، فرهنگی ، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 23:9 ] [ رهگذر ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب